Nieuwjaars receptie en Carbidschieten 2014

Nieuwjaarsreceptie bij Sv VenL druk bezocht.
Afgelopen zondag vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats bij de plaatselijke voetbalvereniging in De Vecht. Al voor  11.00 uur wensten de eerste leden, vrijwilligers en andere belangstellenden het bijna voltallige bestuur de beste wensen voor het komende jaar. Onder het genot van een kop koffie en een oliebol   kon een ieder gezellig bijkletsen en elkaar alle goeds toe wensen. Tegen half twaalf heettte de voorzitter iedereen welkom en in het bijzonder de burgemeester van gemeente Voorst, de heer Penninx.
Een aantal jubilarissen : Gerard Jansen , Werner v.h. Erve , Bennie Casteel ,Tom Boerkamp werd gefeliciteerd en bedankt voor hun 25 jarig lidmaatschap en hetzelfde geldt voor de jubilarissen met 40 jaar trouw lidmaatschap: John Bonekamp, Martin Overvelde , Jos Bouwmeester ,  Bennie Hendriks ,  Gerard Leerkes   of 40 jaar lidmaatschap met een bon en een mooi boeketje bloemen. Ook was er aandacht voor een aantal vrijwilligers :Jan Bensink, Leon zweekhorst, Brian Bouwmeester, Josefine Kruitbosch,  Bjorn Streppel die afgelopen jaar gestopt waren met hun werk voor de vereniging. Daarna werd het nieuw jeugdhonk geopend . Waar in maart 2013 de eerste schop in de grond ging door een aantal jeugdleden was nu een schitterend honk verrezen! Mooi ingericht in de clubkleuren compleet met hangbank en tv, en voor de kleintjes een muur waarop heerlijk met krijt kan worden getekend. Ter decoratie aan de muur een prachtig schilderij met voetballer .Dit alles is tot stand gekomen door geweldige inzet van onze fantastische vrijwilligers/klussers. Het team wat dit najaar kampioen was geworden  , de D2,was gevraagd om  als opening de rode linten met zijn allen door te knippen .Er werd met de hele zaal afgeteld van 10 naar 0 en vervolgens kon iedereen , eerst natuurlijk de jeugd , een kijkje nemen in deze “relax ruimte”. Ook de burgemeester was enthousiast over het honk en over onze sportieve, kleine ,gezellige vereniging. Na een korte toespraak over veranderingen dit jaar ,waaronder subsidies en het alcoholverbod onder de 18, werd er geproost, met allerlei drankjes….
Daarna vond om 13.00 uur de vijfde Openvechtsecarbidschietwedstrijd plaats. Acht teams strijdden om de felbegeerde goudenmelkbus. Na  verscheidene harde en minder harde knallen en verre, maar ook buiten de baan terechtkomende ballen kwam wederom team Spijker/Witteveen als beste uit de bus! Zij mochten de melkbus voor de derde keer mee naar huis nemen, en dus behouden.
Nadien werd er nog gezellig nageborreld in de mooi versierde kantine van Sv VenL. We hopen er met z’n allen weer een sportief voetbaljaar van te maken.

Klik hier om de foto's bij deze pagina te bekijken

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 09-01-2014 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer