V en L richt 3e F team op!

Volgens insiders (zeer betrouwbare bron ;-) is het in de rijke geschiedenis van onze vereniging nog niet eerder voorgekomen dat er 3 F teams waren. Geweldig dat we nu dus geschiedenis kunnen schrijven. Want…. Steeds meer jeugd weet de weg te vinden naar de groene grasmatten aan de Kerkstraat!

Bij aanvang van dit seizoen zijn we de competitie in gegaan met 2 F teams. 2 F teams met in beide teams 10 spelende voetballers. Nu zijn er in de loop van dit seizoen een paar nieuwe leden bij gekomen. Deze kinderen voetbalden nog geen competitie omdat de teams al met een ‘luxe probleem’ te kampen hadden met 10 spelers en trainden daarom alleen nog maar mee. Dat is echter wel reden geweest voor de Technische Jeugd Commissie om in gesprek te gaan met de leiders en de trainers van de F teams om te bekijken of het reëel was/is een 3de F team mee te laten doen in de competitie. Navraag bij de KNVB gaf ons het groene licht om op dit moment alsnog een 3de F team in te laten stromen.

Om de jongens en meisjes dan toch zoveel mogelijk aan het voetballen toe te laten komen hebben we uiteindelijk gezamenlijk besloten toch nog een extra team op te richten. Dat betekende uiteraard wel wat verschuivingen in de huidige bezetting. Hier hebben we het uitgebreid over gehad met alle betrokken partijen en we zijn uiteindelijk, na zorgvuldig beraad, gekomen tot de indelingen van een F1, F2 en F3! Hiermee is dus VenL F3 een feit!! En dat 'zegge en schrijve' per 15 oktober 2013!

De basis van deze teams is enigszins smal maar daar hebben we onderling duidelijke afspraken over gemaakt. Op deze manier denken wij wel dat de jongens en meisjes veel meer aan voetballen toekomen waardoor het plezier in het spelletje ook alleen maar zal toenemen.

We hopen dat we er met z’n allen zo een leuk voetbalseizoen van te kunnen maken. Wie weet melden zich nog wat nieuwe leden aan zodat we weer wat ruimer in de bezetting komen te zitten!

Technische Jeugd Commissie

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 29-10-2013 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer