Dag van het Weteringse Broek

Zaterdag 25 mei was de dag van het Weteringse Broek. Op de driehoek tussen de Teugseweg, Drostendijk en de Terwoldseweg was een markt met allemaal kramen opgesteld door bedrijven, verenigingen en andere bewoners om breed publiek in kennis te stellen van hun activiteiten in dit natuurgebied. Ook was VenL van de partij om  niet alleen de voetbal te promoten maar ook onze andere activiteiten, zoals de tentfeesten Dauwstappen en Pinksterfeest, maar zeker ook de aankomende wandelavond4daagse. Of het onze vereniging nieuwe leden op gaat leveren dat is de vraag, misschien dat we er meerdere mensen enthousiast hebben gemaakt voor de 4 daagse, maar in ieder geval hebben we er ons, als kleine, gezellige, betrokken vereniging goed geprofileerd!!.

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 27-05-2013 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer