Scheidsrechter opleiding Veldvoetbal bij Terwolde

Terwolde. In de lokalen van SV Terwolde is aan aankomende scheidrechters een basisopleiding Scheidrechters (BOS) gegeven. De opleiding bestond uit zeven bijeenkomsten van ieder drie uur, een spelregeltoets en een examen strafrapport. De opleiding werd op avonden gegeven in het clubhuis van de S.V. Terwolde. Dat sport verbroederd werd tijdens deze opleiding wel duidelijk want de cursisten kwamen van een  drietal verenigingen: S.V. Terwolde, V en L de Vecht en VV Welsum. De BOS werd gegeven door Fred Uittenbogaard (curcusleider) en Jupiler League scheidsrechter Rutger Bekebrede. De S.V. Terwolde is zeer verheugd met de grote groep nieuwe scheidsrechters en met name de vele jeugdige deelnemers. Tijdens de opleiding hielden de deelnemers een logboek bij, die zij na afloop van de opleiding inleveren bij de docent. De deelnemers hebben onlangs het diploma ‘Basisopleiding scheidsrechter Veldvoetbal’ ontvangen. Zij kunnen vervolgens worden aangesteld jeugdwedstrijden en/of wedstrijden in het lagere seniorenvoetbal. De opleiding richt zich met name op het leiden van wedstrijden A- en B- junioren en senioren.
Op de foto onder alle geslaagden de nieuwe scheidsrechters van  VenL: Harry van der Haar, Ben Kamphorst, Martijn Zweekhorst en Marc Leerkes.
Namens  bestuur en leden van V en L:   van harte gefeliciteerd met het behaalde diploma!!

Foto 1

Afbeelding 1

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 28-03-2013 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer