Interview met...

Leeftijd0 jaar

Geen foto's beschikbaar

Namen: Jos en Tonny Boerkamp

Leeftijd: Nog nooit zo oud geweest (dus nog harstikke jong)

Werk: De slagerij vier en een half jaar geleden verkocht. Nu alleen thuis werk-klusjes- oppas-en alles wat erbij komt.

Hobby's: restauratie aan oude karrier vrachtwagen-klussen-koeien-puzzelen-tennissen-kamperen-fietsen-wandelen en vakantie

Woonplaats: Beemte/Broekland

Gezin:1 zoon Tom 2 dochters Heleen en Loes 2 schoonzonen Martin en Eelco en natuurlijk onze 2 kleinkinderen Milan en Emma. En onze hond Senna en kat Schumie

Hoe bevalt het leven als kersverse opa en oma? Geweldig zulke leuke kindjes genieten.

Wat doen jullie voor VenL? Jos draait kantine dienst.

Hebben jullie zelf ook gevoetbald? Jos heeft gevoetbald zelfs in het zaterdag elftal.

Welke sport beoefenen jullie nu/vroeger? Jos vroeger gevoetbald en gevolleybald(ook nog bij OKB ) en nu tennissen. Tonny vroeger gehandbald en gevolleybald en nu tennissen.
Voor Tonny: Ben je net zo fanatiek als je broer Wilfried Jansen? nog erger.

Wat vinden jullie leuk aan de vereniging VenL? Dat ze als kleine vereniging zoveel doen en kunnen en dat er zoveel vrijwilligers zijn. En zo'n mooi sportcomplex hebben.

Wat zou de vereniging in jullie ogen nog kunnen verbeteren?

Wat is jullie favoriete vakantie land? Zijn er nog landen waar jullie naar toe zouden willen? In de winter een warm land maar er zijn heel veel landen die we mooi vinden. Italie met de oude auto en vooral Toscane.

We geven de bal door aan: Gerard Jansen

Laatst gewijzigd op 17-02-2018 om 11.33 uur. © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer