Presentatie RINUS( Ass trainer KNVB) - 21-09-2018 vanaf 18:30 uur

PRESENTATIE RINUS

De jeugdcommissie is van mening dat de KNVB een geweldig instrument voor de voetbaltrainingen heeft ontwikkeld. Het heet "RINUS" en is via laptop - tablet of smartphone te benaderen.  Omdat V en L één van de eerste verenigingen was die interesse toonde is het gelukt een projectmedewerker (Frank van  Huet) naar V en L te krijgen om een presentatie te geven. Deze bijeenkomst is op vrijdag 21 september, begint om 18.30 uur en zal tot ongeveer 21.00 uur duren. De kantine is geopend vanaf 18.00 uur.

Met Rinus is het mogelijk om zelf trainingen te maken maar er staan ook heeft veel losse oefeningen in per leeftijdsgroep. Ook staan er complete trainingen in en zelfs trainingen voor een langere periode. Al met al een heel erg nuttig en makkelijk systeem waar veel leden van V en L plezier aan zullen beleven wanneer hun trainer daar gebruik van gaat maken.

Om je goed voor te bereiden op deze avond is het handig om de app "RINUS" te dowloaden in de appstore of google play. Dit is gratis.

Het bestuur in de persoon van Arno Dolman is erg enthousiast over dit initiatief en zal daarom ook aanwezig zijn. Daarnaast zal ook sowieso onze hoofdtrainer Michel Klomp aanwezig zijn. We verwachten in ieder geval dat trainers aanwezig zullen zijn omdat zij er het komende seizoen veel gemak van kunnen hebben bij het geven van de trainingen. Naast de trainers is iedereen die belangstelling heeft van harte uitgenodigd deze avond aanwezig te zijn!

Zoals jullie weten is het motto van de V en L jeugdopleiding "Plezier - Leren - presteren" en omdat in het draaiboek van de KNVB staat wat de doelstelling is van deze avond die volledig bij ons motto aansluit lijkt het bijna onmogelijk om niet te komen. De doelstelling is namelijk:

'VOETBALPLEZIER, DOEL BEREIKEN, KEUZE TRAINING, ORGANISATIE EN COACHING" Allemaal punten die niet alleen door de trainer moeten worden nagestreefd maar eigenlijk de hele vereniging dus ook leiders, kantinemedewerkers, scheidsrechters, terreinmedewerkers, commissieleden etc.

We zullen ongetwijfeld niet iedereen bereiken met deze berichtgeving, maar mocht je iemand weten die ook geïnteresseerd is: Hij of zij is welkom!

Laatst gewijzigd door Marjan Uenk - Nijland op 11-09-2018 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer