Word lid

Lijkt het jou ook wel wat om te komen voetballen bij V en L? Wordt dan nu lid!

Het lidmaatschap van S.V. V en L kan verkregen worden door aanmelding d.m.v. het ledenmutatie formulier. Daarop is de privacy policy van V en L op van toepassing.Via dit formulier is het ook mogelijk om wijzigingen in het lidmaatschap door te geven.

Hieronder staan een aantal punten m.b.t. het lid worden van S.V. V en L

• Jeugd tot 12 jaar mag eerst 4 weken gratis meetrainen om te kijken of ze het leuk vinden.
  • Het lidmaatschap geldt voor een verenigingsjaar dat loopt van 1 juli tot en met 30 juni het volgende jaar.
  • De opzegging van het lidmaatschap dient voor 1 juni schriftelijk bij de ledenadministratie binnen te zijn.
    Tussentijds opzeggen is niet mogelijk.
  • Adreswijzigingen en andere mutaties dien je door te geven aan de ledenadministratie.
  • V en L heeft zowel heren als dames elftallen. In de jeugd voetballen jongens en meisjes gemengd in de elftallen/teams.

De contributiebedragen worden per seizoen vastgesteld en staan elders op de website van V en L vermeld.

V en L heeft de volgende elftallen:

• Senioren heren elftallen (vanaf 19 jaar)
  • Dames elftallen (vanaf 19 jaar)
  • O-17 (16 tot 17 jaar)
  • O-15 (13 tot 15 jaar)
  • O-12 (10 tot 12 jaar)
  • O-10 (9 tot 10 jaar)
  • O-8 (7 tot 8 jaar)

De samenstelling van de elftallen veranderd per seizoen. Voor een actueel aanbod van elftallen zie ook de rest van de website, onder het menu Teams.

Meer informatie over trainingstijden is te verkrijgen via:

secretaris@svvenl.nl voor de senioren elftallen
jeugd@svvenl.nl voor jeugd teams

Contact met de ledenadministratie

Voor contact met de ledenadministratie van S.V. V en L kunt u schrijven of e-mailen met:

Ledenadministratie S.V. V en L
kerkstraat 42
7396 PH  DE VECHT
e: ledenadministratie@svvenl.nl

Laatst gewijzigd door Gerard Klumper op 03-02-2022 © 2006 - 2024 sv V en L - Site by Bjorn   Beheer